top of page

Klienditoe spetsialist

3-kuuline kursus neile, kes soovivad omandada nõutud ameti

järgmine algus on 16. juunil

Õpite ja harjutate ainult neid oskusi, mida on tööks vaja

  • Suhtlus klientidega: vestlused, telefonikõned ja e-kirjad

  • Töö CRM-süsteemidega ja pöördumiste käsitlemine

  • Koostöö ettevõtte sees

Sind ootavad veebitunnid minigrupis.

Kursusel harjutate reaalseid klienditoe olukordi: simuleerime tööprotsesse, õpime kasutama CRM-süsteemi ja tegema koostööd meeskonnaga – just nagu päris ettevõttes.

Online meeting

Suhtlus klientidega
Lahendame päringuid, anname toodete kohta nõu ja vastame kaebustele.

Image by Brooke Cagle

Tüüpolukordade läbivõtmine
Harjutame levinud juhtumeid: tagastused, maksevead, info täpsustamine, kaebused.

Image by Obi

Praktiline töö CRM-is
Loome ja töötleme pöördumisi (tiketeid), harjutame kliendiajaloo dokumenteerimist.

Image by Jason Goodman

Info edastamine meeskonnas

Õpime õigesti edastama juhtumeid eri tugitasemete ja osakondade vahel.

Kellele see kursus sobib

Neile, kes soovivad alustada karjääri klienditoes

Neile, kes tahavad omandada nõutud ameti täiesti algusest

Pärast kursuse läbimist oskate

Töötada kindlalt kliendipöördumistega CRM-is

Lahendada päringuid tõhusalt ja suhelda professionaalselt klientidega

Soovid õppida või nõu pidada?

Meie spetsialistid räägivad teile kursusest täpsemalt ja vastavad teie küsimustele.

Kursuse tasu

499 € 

Kursuse eest kohe tasudes

17 õppetundi 90 min.

Tööks vajalikud oskused

Kodutööde kontrollimine

Kursuse läbimise tunnistus

Kursuse eest saab tasuda osamaksetena

Koolitusel saab osaleda Eesti Töötukassa toel

bottom of page